Το μυστικό για τέλεια μεταξένια μαλλία







Το μυστικό για σούπερ μεταξένια μαλλιά το έχω στο τσεπάκι μου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο που ανακάλυψα όλως τυχαίως και σήμερα ήρθε η στιγμή να το μοιραστώ με σας.
Μία μέρα που είχα πάει στην παράλια με παρέα βγαίνοντας από την παράλια τα μαλλιά μου ήταν ταλαιπωρημένα με σπασίματα και ψαλίδα, έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι απρόβλεπτο. Οπότε
δοκίμασα αντί για αντηλιακό μαλλιών έβαλα μάσκα μαλλιών. Που έκανε το θαύμα του, έβαλα μια μικρή ποσότητα το άφησα να απορροφηθεί και έπειτα τα ξέπλυνα με άφθονο νερό. Το
αποτέλεσμα ήταν μεταξένια μαλλιά χωρίς κόμπους. Γίνεται ένα είδους scrub λογού του αλατιού με συνδυασμό με την μάσκα που κάνει θαύματα. Αν θέλετε και εσείς να το δοκιμάσετε προτιμήστε μια μάσκα σιλικόνης, απλώστε την μάσκα αφού έχετε βρέξει τα μαλλιά με το νερό της θάλασσας.

Καλη επιτύχια!!!
Αφήστε μου σχόλια αν και σε σας πέτυχε το πείραμα.
Μέχρι την επόμενη φορά, τα φιλιά μου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις