Φθινοπωρινό Cherrybox

Γεια σας φίλες μου,

Σήμερα σας έχω ένα συναρπαστικό ποστ διότι πρόκειται για το συνδρομητικό κουτί Cherrybox σε φθινοπωρινή βερσιόν. Κάθε φορά που λαμβάνω αυτό το κουτί ή παρόμοια συνδρομητικά κουτιά με πιάνει μια τρέλα λες και είμαι μικρό παιδί και ανοίγω κουτιά με δώρα.



Αυτήν την φορά με κέρδισε και μόνο από το άρωμα που περιείχε, μόλις το ανοίγεις σου έρχεται κατευθείαν μία φρεσκάδα από τα υπέροχα αρώματα που ψεκάζουν στο Cherrybox.Για να μην περιαυτολογώ ας ξεκινήσω με τα προϊόντα που με έκαναν τόσο χαρούμενη που παραλίγο θα ούρλιαζα από την χαρά μου:
Το πρώτο προϊόν είναι από την APIVITA - Μάσκα Επανόρθωσης και Ενυδάτωσης των Μαλλιών με Ηλίανθο και Μελί.Το ξεχωριστό που έχει αυτή η μάσκα είναι ότι περιέχει βιολογικά εκχυλίσματα τα οποία έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Είναι μία από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει. Την χρησιμοποιώ ελάχιστο χρονικό διάστημα και έχω δει άμεσο αποτέλεσμα που με εξέπληξε ευχάριστα.Σου προσφέρει βαθιά ενυδάτωση στα μαλλιά επανορθώνει κατεστραμμένα μαλλιά και δίνει λάμψη στα βαμμένα μαλλιά. Στο κουτί του Cherrybox ήρθε στην full size συσκευασία του στα 150ml και κοστίζει 12,90 €.



Επόμενο προϊόν είναι το δεύτερο full size προϊόν που βρήκα στο Cherrybox και ξετρελάθηκα γιατί δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσω προϊόντα από την Messinian Spa είναι η Κρέμα απολέπισης προσώπου και σώματος με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας, κόκκους ελιάς, φραγκόσυκου και δίκταμο.Είναι πολύ αξιόλογο προϊόν γιατί ότι λέει το κάνει δηλαδή καθαρίζει εις βάθος,αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ενυδατωμένη επίσης δίνει λάμψη και ελαστικότητα στο δέρμα σας λόγου του ελαιόλαδου που όλες γνωρίζουμε τι πολύτιμο είναι,για όχι μόνο την διατροφή αλλά και την υγεία του σώματος μας γενικά.Η τιμή του για τα 250 ml  κοστίζει 7€.



Τρίτο προϊόν είναι από την εταιρία Aloe Plus και είναι το Body Butter. Είναι ένα υπέροχο προϊόν γιατί ενυδατώνει βαθιά και καταπραΰνει το ξηρό και αφυδάτωμένο δέρμα και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και χάρις την Aloe Vera αφήνει μία ελαστικότητα και αναζωογόνηση.Στο κουτί του Cherrybox ήρθε στην travel size στα 50 ml κάνει 3,20€ και στα 200 ml κάνει 10,50€



Επόμενο προϊόν είναι από την εταιρία Youth Lab - Beauty Tool δεν έχει να κάνει με μακιγιάζ ούτε για ενυδάτωση αλλά πρόκειται για μία βούρτσα απολέπισης που προσφέρει  ένα απαλό και αναζωογονητικό μασάζ αφήνοντας την επιδερμίδα καθαρή, απαλή και λαμπερή, στο κουτί του Cherrybox μου ήρθε με καπάκι προστασίας και η τιμή του είναι στα 7,80€.



Έκτο προϊόν είναι από την εταιρία So!Beauty - Ενυδατικό Matte Lipstick δεν έχω να πω πολλά λέω μόνο τούτο Matte μα πόσο πιο ευτυχία, πέρα από την πλάκα είναι ένα super ενυδατικό matte κραγιόν με φθινοπωρινή απόχρωση κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, η απόχρωση που έτυχε σε μένα είναι το Cherry Pie και μου ήρθε στην full size συσκευασία και κοστίζει 9,90€



Επόμενο προϊόν είναι από την εταιρία Beatific - Daily Care Kit περιέχει τρεις κρέμες για ξεχωριστούς λόγους:                                                                                              
  1. το instant beauty booster face mask: είναι μάσκα τόνωσης και λείανσης ρυτίδων και χαρίζει ξεκούραστη όψη. Τα 50ml κοστίζουν 110€ .       
  2. το illumilift face cream: είναι μία μοναδική κρέμα προσώπου που κάνει ότι δεν κάνουν οι άλλες κρέμες(Προσωπική χρήση: ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα με μόνο το δείγματακι του Cherrybox είχα αποτελέσματα που δεν περίμενα,ένιωσα κατευθείαν την επιδερμίδα μου να αλλάζει και να βελτιώνεται προς το καλύτερο).Τα 50 ml κοστίζουν 230€ .      
  3. το Extreme anti-aging eye cream: είναι μία κρέμα ματιών που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους και τα πρηξίματα.Τα 50 ml κοστίζουν 60€.



Τελευταίο και καλύτερο προϊόν είναι από την εταιρία Pas de Coq - Άρωμα Πούδρας είναι ένα από τα αρώματα που ψεκάζουν κάθε φορά οι κοπέλες από το  Cherrybox. Αυτό το άρωμα συμβολίζει την αναζωογόνηση και φρεσκάδα αυτό προέρχεται από το άρωμα πούδρας το λουλούδι υλάνγκ υλάνγκ και άλλα αιθέρια έλαια. Στο Cherrybox μου ήρθε σε tester τα 100ml κοστίζουν 22€.




Αυτό ήταν λοιπόν το Φθινοπωρινό Cherrybox ελπίζω να σας άρεσε αν ναι πατήστε εγγραφή στο blog μου έτσι ώστε να συνεχίσω να γράφω. Θα ήθελα πολύ να μου στείλετε κάποιο σχόλιο και θα χαρώ πολύ να σας απαντήσω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις