Top 5 Nail Polishes Under Of 10 €

Γεια σας φίλες μου (Hello my friends),

Το σημερινό ποστ έχει να κάνει με 7 καλύτερα μανό που έχω δοκιμάσει και με έχουν ξετρελάνει τα οποία έχουν ένα πλεόνασμα το ότι κοστίζουν λιγότερα από 10€. Today's post is about 7 best nail polishes I've tried many times and the good thing is that they cost under of 10 €.



  • Το πρώτο και καλύτερο είναι από τον Korres, στην απόχρωση (Precious Black 100) με μόνο ένα πέρασμα δίνει πολύ ωραία κάλυψη στα νύχια και δεν χρειάζεται δεύτερη φορά, με το εργονομικό βουρτσάκι που απλώνετε πανεύκολα χωρίς να γίνονται χάλια τα τριγύρω, και η τιμή μου κυμαίνετε στα 4,76€.The first which is my fav is by Korres, in the shade (Precious Black 100) with only one pass gives very good coverage on the nails and you do not need a second layer, with ergonomic brush spreads very easily without making any mess around, and the price is around 4,76 €.

  • Το δεύτερο αγαπημένο είναι από την Avon, στην απόχρωση (Magic Effects Matte Violetta) όπως είδατε και από την ονομασία του μανό, πρόκειται για ένα ματ μανό εγώ προσωπικά είμαι λάτρης των ματ μανό και μόλις το είδα είπα αυτό είναι για μένα, καταρχάς είναι ένα πολύ ωραίο μωβ και εγώ είμαι λάτρης του μωβ αλλά και αυτό έχει χοντρό πινέλο και απλώνεται υπέροχα και η τιμή του κυμαίνετε στα 5,95€. The second favorite is by Avon, in the shade (Magic Effects Matte Violetta) as you saw from the name of polish, this is a matte polish I am personally a big fan of matte nail polishes and when I saw it in brochure I said this nail polishe I must buy it. Furthermore it's a finest glamour purple, with a thick brush and it spreads so nice and it comes at affortable price of 5,95 €.
  • Τρίτο μανό είναι από την Erredue στην απόχρωση (BEAT 652) έχει πολύ ωραίο πλούσιο μπλε χρώμα έχει μεγάλη διάρκεια στα νύχια, το μόνο του ελάττωμα είναι το βουρτσάκι του το οποίο είναι αρκετά λεπτό και δεν απλώνεται με ένα πέρασμα στο νύχι. Η τιμή του κυμαίνεται στα 4,15€.Third polish is from Erre Due in the shade (BEAT 652) has a very nice rich blue color and lasts long into nails, the only flaw is the brush which is quite thin and doesn't spread with a layer to the nails. The price is around 4,15 €
  • Τέταρτο και πέμπτο μανό είναι από την Toyoko και οι αποχρώσεις που έχω διαλέξει είναι (το κόκκινο σκούρο με τον Νο 19, το μωβ βιολετί με τον Νο 35) και τα δύο έχουν έντονο χρώμα αν και θέλουν και δεύτερη φορά πέρασμα είναι τόσο φτηνά και τα δύο που δεν με απασχόλησε και πολύ το πόση ώρα θα μου πάρει για να τα φτιάξω. Η τιμή τους κυμαίνεται στα 3€. Fourth and fifth polish is by Toyoko in shades (red dark with No 19, the purple violet with No 35) both have vivid colors but you will need a second layer to see the effect that you want. The price is around 3€.
  Αυτό ήταν για σήμερα ελπίζω να σας άρεσαν η γνώμη μου αν θέλετε να κάνω και άλλα τέτοια ποστ κάντε παρακαλώ εγγραφή στο κανάλι μου και ακολουθήστε με στα social media, σας φιλώ γλυκά!!! That's all for today I hope you liked my advices, if you want me to do more post such as this, don't forget to subscribe to my blog and follow me to social media, lots of kisses!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις