What's on my bag (Winter Edition)

Γεια σας φίλες μου (Hello my friends),

Το σημερινό ποστ έχει να κάνει με ένα άρθρο που έχει γίνει διάσημο κυρίως από Youtubers και είναι φυσικά τι άλλο "Τι έχω στην τσάντα μου" για τον χειμώνα. Today's post is about an article that has became famous mainly from Youtubers and it's of course "What's On My Bag" for the winter.

Ας ξεκινήσουμε (Let's Begin):

  • Το πρώτο πράγμα που έχω πάντα μαζί μου στην τσάντα μου είναι από La Roche-Posay η Lipkar Xerand Ενυδατική Κρέμα για ξηρά χέρια τα 50ml κοστίζουν 4,50 €. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απορροφάται κατευθείαν και δίνει στα χέρια μία μεταξένια ύφη. The first thing I have always in my bag is from La Roche-Posay the Lipkar Xerand Moisturizing Cream for dry hands 50ml cost 4,50 €. It has thin texture and is absorbed directly and gives hands silky taste.
  •  Το δεύτερο προϊόν που δεν λείπει πότε από την τσάντα μου είναι από την Apivita το Natural Serum με αλόη & Υαλουρονικό οξύ τα 15ml κοστίζουν 15,90€. Είναι ένας από τους καλύτερους ορούς που έχω δοκιμάσει, το έχω πάντα μαζί μου γιατί όταν έχει κρύο νιώθω φόρες ότι η επιδερμίδα μου ξεραίνεται, φορώντας όμως τον όρο κατευθείαν βλέπω διάφορα.  The second product is from Apivita the Natural Serum with aloe & hyaluronic acid the 15ml costs 15,90 €. It's one of the best serums that I have ever tried, I have always with me because when it's cold I feel that my skin dries up and when I apply it directly I can see the difference. 

  • Τρίτο προϊόν είναι από την Caudalie το Lip Conditioner τα 4,5 gr κοστίζουν 3,86€. Στην ουσία είναι ένα ενυδατικό μπαλμ για τα χείλη, όπου κάνει εξαιρετική δουλεία και αφήνει τα χείλη μαλακά και ενυδατωμένα. Third product is from Caudalie the Lip Conditioner for 4,5gr costs 3,86 €. Essentially it's a moisturizing balm for the lips, which does an excellent job and leaves lips soft and hydrated.
  • Τέταρτό προϊόν που έχω στην τσάντα μου είναι από τον Korres και είναι Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ Με Ρόδι η συσκευασία με τα 25 μαντηλάκια κοστίζει 3,89€. Είναι το δεξί μου χέρι αν μουτζουρωθώ ή αν χαλάσω το μακιγιάζ μου περνάω το πανάκι το αφήνω να απορροφηθούν οι χρωστικές από το μακιγιάζ και το απλώνω παντού για να φύγουν τα κατάλοιπα. Fourth product is from Korres the Cleansing Wipes With Pomegranate the packaging with 25 wipes costs 3,89 €. It's my right hand if I make mess to my makeup look  I use the wipes to remove even residues.

  • Επόμενο προϊόν είναι από την Lavera το Concealer 03 Beige Honey και κοστίζει 10,62€. Έχει αρκετά καλή κάλυψη για τα λεφτά του, απλώνεται πολύ εύκολα και όταν είμαι εκτός σπιτιού και διαρκεί για ώρες. Next product is from Lavera the Concealer in tint 03 Beige Honey and it costs 10,62 €. It has pretty good coverage, it spreads very easily and it lasts for hours.
  • Έκτο προϊόν είναι από την Loreal Paris η Miss Manga Mascara κοστίζει 13,70€.Έχει εργονομικό βουρτσάκι το οποίο κάνει με δύο τρεις στρώσεις τις βλεφαρίδες σαν ψεύτικες. Sixth product is from L'oreal Paris the Miss Manga Mascara and it costs 13,70 €.It has ergonomic brush which makes in two-three layers huge lashes with volume.
  • Τελευταίο προϊόν που εννοείται δεν λείπει πότε από την τσάντα μου είναι από την Aden το Liquid Lip Gloss στην απόχρωση 03 Rosie Brown και κοστίζει 10€.Για λιπ γκλος έχει τρελή διάρκεια, δεν ξεραίνεται καθόλου και με μόνο ένα πέρασμα έχετε τέλειο αποτέλεσμα. Last product is from Aden the Liquid Lip Gloss in tint 03 Rosie Brown and costs 10 € . For a lip gloss it has crazy lasting, with just one pass you will see perfect results.
Αυτό ήταν για σήμερα ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό ποστ αν θέλετε να κάνω και άλλα τέτοια ποστ κάντε παρακαλώ εγγραφή στο μπλογκ μου και ακολουθήστε με στα social media, σας φιλώ γλυκά!!! That's all for today I hope you liked my advices, if you want me to do more post such as this , don't forget to subscribe to my blog and follow me to social networks, lots of kisses!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις